Wednesday, January 13, 2010

टेलिफोन शिष्टता

पेशागत कामको सिलसिलामा एकजना मित्रलाई टेलिफोन गरें दुई तीन घण्टी पश्चात नै टेलिफोन उठ्यो महिलाको स्वरले हेलो भन्यो मैले यतावाट भने फलानो अफिसबाट नवराज खतिवडा बोल्दैछु, कृपया फलानो सरलाई पाउन सकेसम्म टेलिफोनगर्दा सबैभन्दा पहिला मेरो परिचय दिने गर्छु यसमा दुईवटा फाइदाहरु हुन्छन् पहिलो टेलिफोन उठाउने मान्छेले मलाई तपाइँ कहाँ बाट को बोल्नु भएको भनेर सोध्दैन उसंग मेरो कम समयमात्र अलमल हुन्छ खोजेको मान्छेसंग सहजै सर्म्पर्क हुन्छ दोस्रो यसले टेलिफोन उठाउने व्यक्तिलाई मनोवैज्ञानिक तवरमा एउटा निश्चिन्तता प्रदान गर्दछ उसले मेरो कुराकानीलाई गम्भिर प्रकृतिको दर्जामा राख्छ प्राथमिकता पनि दिन्छ मेरो यस्तो मान्यता विपरित ती महिला टेलिफोनमा खित्का छोडेर हाँसिन मेरो टेलिफोनको कुराकानीको इतिहासमा यो एकदमै अनौठो कुरा भयो मैले ती महिला हाँसेको कारण जान्न चाहेँ, उनले भनिन् तपाईले पहिलानै आफ्नो नाम ठेगाना भनेको हुनाले अचम्म लागेर हाँसेकी । हेलो भन्नासाथ दिइएको मेरो परिचयले उनलाई मलाइ उनी हाँसेकोमा अनौठो लागे जस्तै अचम्म लागेछ

केही दिन अगाडिको अर्को घटना हो, एक जना जापानी मित्रसंग हामीले नेपालमा अत्याधुनिक सरसामानको आयात गरेका छौ तर ती सामानहरुको समुचित प्रयोग गर्ने तौरतरिका अर्थात स्थानिय वातावरण सुहाउँदो सफ्टवेयरको सिर्जना गर्ननसकेको बारेमा छलफल हुँदा मैले टेलिफोनको उदाहरण दिएको थिएँ अधिकांश टेलिफोनकर्ताको मुलभुत उदेश्य आफ्नो कुरा टेलिफोन उठाउने मान्छेले छोटो समयमा स्पष्ट बुझोस भन्ने हुन्छ ब्यापारिक हिसाबमा वार्तालापले आफनो कुराको सकारात्मक नतिजा ल्याओस भन्ने हुन्छ तर टेलिफोनमा सभ्य शिष्ट तरिकाले कसरी कुरा गर्ने भन्नेबारे दुर संचारले कुनै शिक्षा दिन्छ, बिद्यालयमा नै यो सिकाइन्छ, घरमानै यस प्रकारको चेतना प्रदान गरिन्छ धेरैजसो टेलिफोन गर्ने मान्छेले आफ्नो परिचय दिनु कता हो कता उल्टै टेलिफोन उठाउने मान्छेलाई तपाइँ को बोल्नु भएको भनेर प्रश्न गर्छ एक पटक यस्तै भयो, मेरो घरमा कसैले फोन गर्यो भन्यो तपाईँ को बोल्नु भएको मैले आफ्नो नामको बदलामा प्रतिप्रश्न राखेँ तपाईले कसलाई खोज्नु भएको तर उसले पुनः आफ्नो प्रश्न दोहोर्यायो त्यसपछि मैले नम्र भएर भने रहेर्नुहोस टेलिफोन तपाईले गर्नु भएको हो, यसकारण सामान्य सिद्धान्त अनुसार सबैभन्दा पहिला तपाइँको कर्तव्य तपाइँको परिचय दिनु हुन आउँछ मैले यति भने पछि उसले लाइन काट्यो टेलिफोन उठाए पश्चात पटक पटक सुनिने अर्को चलनचल्तिको वाक्य रयो कहाँ पर्यो हो आक्कल झुक्कल अलमलिएर यसो भन्नु सामान्य हो तर अधिकांश फोनहरुको वार्तालाप यसरी शुरु हुनु असामान्यनै हो मलाई फोन गर्ने व्यक्तिले रयो कहाँ पर्यो भन्नासाथ त्यो व्यक्तिलाई फोन वार्तालापको सामान्य सिद्धान्त थाहा नभएका मान्छेहरुको समुहमा राखिहाल्छु दोस्रो फोन कहाँ गरेँ भन्ने पनि निधो गर्न नसक्ने व्यक्ति व्यावहारिक आत्मविश्वासको हिसावमा अति कमजोर दर्जामा पर्छ भन्ने निर्क्यौल पनि निकाल्न सकिन्छ कतिपय संवादहरुमा टेलिफोनकर्ताले हेलो पश्चात प्रश्न गर्छ चिन्नु भयो मलाई नकारात्मक जवाफ पाएमा के सम्झनुहुन्थ्यो मलाइ भनेर गनगन गर्न शुरु गर्छ

टेलिफोनमा कसरी कुरा गर्ने भन्ने देखि लिएर बिहान सबेरै वा राती अबेर कसैको घरमा फोन गर्नु हुदैन भन्ने कुराको विकसित जापानी समाजमा राम्रो चेतना राती अबेर कसैको फोन आएमा पक्का पनि कुनै अत्यन्त जरुरी काम परेको सम्झन्छ, फोन उठाउने मान्छेले फोन गर्नेले पनि सबैभन्दा पहिला आफ्नो परिचय दिन्छ आफूले राती अबेर कुरा गर्नु परेकोमा माफी माग्छ अनि मात्र भद्र भाषामा कामको कुरा गर्छ

मेरो हालको पेशा कलेजमा पढाउनु हो मेरा बिद्यार्थीको कहिलेकहि राती वजे कहिलेकहि विहान बजे तिर फोन आँउछ टेलिफोन गर्नुपर्ने कारण बिद्यार्थीको व्यक्तिगत विषय हुन्छ कसै कसैले कार्यालय सम्बन्धित कुरा पनि घरमा गरेमा बढि प्रभावकारी हुने मान्यता राखेको पाएको छु कसै कसैले कार्यालय सम्बन्धित कामको लागि पनि तपाईको आवासको फोन नम्बर पाउन भनेर सहजै भन्छन् यी सबै उदाहरणहरुसंग गासिएको बिषय भनेको कुन संयन्त्र या सुविधाको कसरी प्रयोग गर्ने भन्ने शिक्षाको अभाव हो टेलिफोन हामीसंग भएको धेरै भएको छैन् यसलाई सभ्य तरिकाले कसरी प्रयोग गर्न सकिन्छ भन्ने कुरा कहि कहि बाट सिक्नु जरुरी टेलिफोन गर्ने मान्छेको कर्तव्य सबैभन्दा पहिला अभिवादनको कुनै शब्दवाट शुरु गरेर आफ्नो परिचय दिनु हुन आउंछ लामो कुरा गर्नु पर्ने भए सम्वन्धित मान्छेसंग सम्पर्क भए पछि संग समय भए नभएको यकिन गर्नु जरुरी हुन आँउछ सकेसम्म राती अबेर बिहान सबेरै कसैको घरमा फोन गर्नु उपर्युक्त हुदैन् गर्नै परे पनि सबैभन्दा पहिला अबेर फोन गर्नु परेकोमा क्षमा याचना गर्दै छोटो सान्दर्भिक कुरा गर्नु उचित हुन आउँछ

मेरा अर्का एक इन्जिनियर मित्र हुनुहुन्छ, समसामयिक विषयहरुको वार्तालापको सिलसिलामा एक पटक वहाँले भन्नु भयो रकुन समाज कति विकसित भन्ने कुरालाई मेरो कारणले अरुलाई कुनै व्यावधान उत्पन्न हुने हो कि भन्ने बिषयमा मान्छेहरु कति संबेदनशिल छन् भन्ने कुराले नाप्न सकिन्छ मैले टेलिफोनको यो विषयमा पनि एक व्यक्तिको अर्कोसंग सर्म्पर्क हुँदा को संवेदनशिलता लागु हुने देखेको छु

हुन हाम्रो समाजमा मैले गरेको सोर्है आना ठीक मेरो भलोमा मात्र चिन्तित हुनु जरुरी भन्ने मान्यता विकसित भइरहेको यसरी हेर्दा समाजमा मौलाइरहेको मान्यता प्रतिको मेरो दृष्टिकोण विद्वान मित्रको टिप्पणिमा समानता पाउँछु टेलिफोनसंग सम्बन्धित मेरो अर्को अनुभव पनि यहाँ उल्लेख गरौं एउटा व्यावसायिक सन्चार सेवामा लाइनमा थिएँ एक जना महानुभाव कतै टेलिफोन गर्दै थिए उनको सर्म्पर्क हुन सकेन, बदलामा कम्प्युटरले तपार्इँले डायल गरेको नम्वर मिलेन भनेको सुनियो उनले प्रतिक्रिया जनाए रहे प्रभु मसंग भएको नम्बर यही हो, मैले अर्को नम्बर कहांबाट ल्याउँ। र हामी तिर हेर्दै उनले दुरसन्चारको कम्प्युटर ब्रिग्रिएर त्यसो भएको अनुमान लगाए पछि थाहा भयो ति माहानुभावले नम्बरनै गलत डायल गरेका रहेछन् यस्ता विषयहरु धेरै छन् जहाँ एक व्यक्तिले अर्को व्यक्तिलाई कसरी व्यबहार गर्ने भन्ने कुराले महत्वपर्ण भूमिका खेलेको हुन्छ अझ त्यसमा पनि टेलिफोन, इमेल जस्ता अत्याधुनिक सुविधाहरुको उपयोग कसरी गर्दा उचित हुन्छ भन्ने विषयमा चेतना कतै कतैवाट आउनु जरुरी देखिन्छ

२००६-११-१४ काठमाण्डौ

1 comment:

  1. I am from Bhaktapur College MC Group (2066)
    I really like this article because u write about the how to behaviour with other in phone. I get the chance to learn more knowledge. Thank u sir

    ReplyDelete