कोटको सिरानतिरका खुलै
छोडिएकाले टाँकले छातीमा 'भी' आकारको डिजाइन
बनाएका । बाह्य आवरणको त्यो आकर्षक डिजाइनले उघारेको भू-भाग छोप्न सेतो रंगको
भित्री । कोटको माथिको गोजी रहने स्थानमा एयरलाइन्सको लोगो र नामथर स्पष्ट लेखिएको
ट्याग । दबेका जस्ता देखिने सम्याइएका शालीन वक्षस्थल । हरेक मान्छेमा विद्यमान
सबैभन्दा अर्थपूर्ण गहना कपालको भने पछाडि लगेर आकर्षक जुरो बनाइएको । मैले
गहिरिएर उनको तस्वीर हेर्नुको विशेष कारण थियो । 'दक्षताको
उडान' शीर्षक दिइएको एक विज्ञापन बुद्ध एयरकै उडान पत्रिकामा
छापिएको थियो । नीलो आकाशमा रुमल्लिएको सेतो बादलको पृष्ठभूमिमा सहकर्मीहरुका
साथमा उनको मन्द मुस्कानको आभा पस्किएको फोटो विज्ञापनको एक आकर्षण बनेको थियो ।
मनले भन्यो- मैले यी नमूना हवाई सुन्दरीलाई कहीँ देखेको छु ।
"अघि प्रवेशद्वारमा यात्रुहरुलाई स्वागत
गरेर उभिने क्या त !"
आफैंले सोधेको प्रश्न आफैंले
उत्तर दिनुको मजा छुट्टै छ । आफ्नै अन्तस्करणबाट उत्तर उदायो । पानी बाँड्न आउँदा फेरि
नियालेर तस्वीर र उनलाई पालै पालो हेरेँ । निश्चित भयो- तस्वीर उनकै थियो ।
पत्रिकाको तस्वीरमा देखिएको व्यक्ति उही पहिरनमा आफ्नै आँखा अघि भेटिनु एक सुखद संयोग
थियो । निमेषभरमा नै बुद्ध एयरको पोखरा-काठमाडौं उडान नम्बर ६०४ को सबैभन्दा विशेष
यात्रु हुने योजना परिकल्पना गर्न मैले भ्याइसकेको थिएँ ।
जहाजवाट ओर्लने यात्रुको
लाममा मैले आफूलाई सबैभन्दा अन्तिममा पारेँ । अनि उनको बिदाइको अभिवादनलाई थाँती
राखेर मैले प्रश्न गरेँ ।
"फ्लाइट म्यागेजिनमा ‘दक्षताको उडान’ शीर्षकको विज्ञापनमा भएको तस्वीर तपाईंको हो ?"
"हो ।"
"सुन्दर लाग्यो ।"
शिष्टाचारको अभिवादन
पस्किरहेको मुस्कानले कित्ता परिवर्तन गर्यो । अनुहारको आभाको तेज अझै गाढा भयो
। पात्रहरुको परिचय फेरियो । हवाई सुन्दरी
र यात्रुको स्थानमा साक्षात आकाश देवी र उनका प्रशँसक बिराजमान भए । यात्रुलाई
गरिने सामान्य बिदाई सम्मोहक वार्तालापमा परिणत भएको थियो ।
हवाई सुन्दरीलाई 'साक्षात देवी' को उपमा दिनुको पछि उनको
सुन्दरता प्रमुख कारण थियो । यसमा मूल्य थप गरेको थियो- यात्रा गरिएको दिनमा परेको
नौरथाको तृतीया तिथिले । नौ पचासको पूर्वाह्नको उडान भए पनि मैले आठ बजे नै हामी
बसेको पोखराको नामी होटेल माउन्ट कैलाशबाट प्रस्थान गर्ने योजना बनाएको थिएँ ।
कुनै ठोस कार्य नहुँदा त्यतिकै हल्लिएर बरालिनुभन्दा म आजभोलि समय अगावै विमानस्थल
आइपुग्न रुचाउँछु । यसको एक विशेष फाइदा छ-म केही लेखपढ गर्न पाउँछु । तर आज दिउसो
भने मलाई रामबाबु-ज्ञानु समाजसेवा पुरस्कार समारोहमा मन्तव्य ज्ञापन गर्नु थियो ।
मैले त्यसलाई संस्कारी भाषणको कित्ताबाट बाहिर निकालेर एक प्रस्तुतिमा परिवर्तन
गर्ने निधो गरेको थिएँ । त्यसको स्लाइड बनाउन बाँकी थियो ।
तर बुद्ध एयरको काउन्टरमा
पुग्दा अर्कै नौलो परिदृष्य उदायो ।
"हजुरको कति बजेको उडान हो ।"
"नौ पचासको हो ।"
"अहिले त नौ बिसका लागि जाँच भैरहेको छ
नि त सर !"
अर्थशास्त्रका एक नोबेल
पुरस्कार विजेता डेनियल कानेम्यानले भने जस्तो मेरो मष्तिष्कको प्रणाली-२ सचेत भयो
। मैले पलभरमा नै एक निर्णय लिएँ ।
"हजुरहरु त चमत्कार गर्न सिपालु
हुनुहुन्छ । नौ बीसको उडानमा नै पठाइदिनुस् न मलाई ।"
मैले शब्द चमत्कार देखाएँ
। विधाताले बनाएको विधानको धारा लागू भयो । अर्थात् क्रियाको प्रतिक्रिया भयो ।
काउन्टरका कर्मचारीले पनि चमत्कार देखाए । मैले नौ बीसको उडानकै बोर्डिङ पास पाएँ
।
होटलवाट हिँड्नु अघि पनि
आतिथ्य सत्कारको अग्र भूमिकामा खटिएका देवीहरुले मलाई बिदाइ गरे ।
काउन्टरमा दुई हल्का हरियो रंगको साडीमा सजिएका दुई अधवैंसे कर्मचारी थिए । मैले
उनीहरुलाई म एक वर्षअघि आउँदाको एक प्रसंग सुनाएँ ।
म यही होटलमा एक गोष्ठीमा
सहभागी हुन आएको थिएँ । रात्रि भोजको मूल खानाको कर्म सकेपछि म मिठाई फिँजाइएको
टेबलतिर लागें । दुई किसिमका केकहरु राखिएका थिए । कुन चाहिँ रोज्ने भन्ने दोधार
भयो । ‘विना तर्क हचुवामा निर्णय नगर्ने’ प्राविधिक बानीले कहिलेकहीं मलाई हैरान
पारेको छ । त्यसैवेला एक सेविका नजिकै आइपुगिन् ।
“यी कुन कुन जातका केक हुन् ।”
मैले ठट्यौली पारामा सोधें
।
“ब्ल्याक फरेष्ट र ह्वाइट फरेष्ट ।”
“ऊ त्यो तालपारीको जंगल चाहिँ कुन फरेष्ट ?”
मैले जुनको उज्यालोमा टल्किएको थुम्कोमा फैलिएको हरियो वन देखाउदै
भने । हाम्रो समूहमा अरु सेवक र सेविका पनि थपिए । रोचक कुरा सुनेर ती लोभिए ।
“त्यो त क्विन फरेष्ट ।”
अहिले भने गोष्ठीमा सहभागी
एक मित्रले उछिने ।
“अनि खै त यहाँ त क्विन फरेष्ट छैन ?”
मैले बिस्कुन जस्तै गरी
राखिएका केक देखाउँदै भने ।
“क्विन फरेष्ट अर्थात् रानी वनमा दिउसो मात्र
जान मिल्छ । राति मिल्दैन ।”
गोष्ठीमा सहभागी अर्का एक
मित्रले हाम्रो छलफलमा मिसिँदै भन्नुभयो । हामीलाई केन्द्रविन्दु पारेर उभिएका एक
हूल होटल कर्मचारी गलल हाँसेका थिए ।
जुन स्थानमा मैले एक वर्ष
अघि 'क्विन फरेष्ट' केकको
प्रसंग निकालेर रमाइलो पस्केको थिएँ, म यस पटक पनि बिहानको
सात बजे ब्रेकफास्ट लिन त्यही स्थानमा पुगेँ ।
हाम्रो गोष्ठीमा बैंककबाट
सहभागी हुन आएका दुई 'जापानी देवी' हरु पनि
थिए । उनीहरुको पनि ब्रेकफास्ट लिने समय सात बजे नै तय भएको रहेछ । आगन्तुक कक्षमा
नै भेट भयो । अब यिनीहरुसँग रमाइलो हुने भयो भन्ने मैले लख काटेँ । नभन्दै हामी एउटै
टेबल लिएर बस्यौ र लगभग एक घण्टा तीन जना मात्र गफियौँ । हामी बसेको ठाउँबाट
फेवाताल किनारको सडक र नेपाली सेनाको क्याम्पको पर्खाल देखिन्थ्यो । पछाडि भिर्ने
झोला भिरेका एक हूल पर्यटकहरु होटेल छोडेर पैदलै लेक साइडतिर लागे । देवीहरुको
ध्यानाकर्षण भएछ ।
"आर दे गोइङ टु क्लाइम्ब दि माउन्टेन ?"
अकिको सानले सोधिन् ।
'सान' को नेपाली रूप 'जी' हुन्छ । नामको पछिल्तिर जोडिने यो जापानी
सम्बोधन बडो प्रिय लाग्छ मलाई । जापानीहरुले मलाई भने 'नावाराजी
सान' भन्छन् । मेरो जापानीकरण गरिएको नामको चर्चा मैले अन्य
लेखहरुमा गरेको छु ।
उनीहरुले पोखराका वरपर भेटिने
हिमालहरु सराङ्ककोट वा शान्ति स्तूपा भएको डाँडो जस्तै नजिकै छन् होला भन्ने
ठानेका रहेछन् । मैले आधारभूत भूगोलको व्याख्यावाट शुरूआत गरी
पोखराबाट 'बेस क्याप' सम्म कसरी
जाने भन्ने विवरण बताएँ । त्यहाँसम्म पुग्न लाग्ने समय बताइदिएँ । नोरिको सानले
जापानको सबैभन्दा अग्लो टाकुरो माउन्ट फुजीको प्रसंग निकालिन् ।
"म तीन बर्ष जापान बसेँ तर फुजी हिमाल
हेर्न जाने अवसर जुराउन सकिनँ ।" मैले अंग्रेजीमा भने ।
सामान्य तयारीले पनि फुजी
पर्वतको टाकुरैमा नपुगे पनि अलि तलसम्म पुग्न सकिन्छ । यो पोखराको माछापुच्छ्रे वा
अन्नपूर्ण भने जस्तै जापानको एक पर्यटकीय गहना हो । हाम्रो वार्तालाप अघि बढ्यो
।
"पोखरा छेउछाउ भएका अग्ला हिमालको उचाइ
कति छ ?"
"केहीको ८००० मी भन्दा पनि बढी छ ।
अर्थात् फुजी पर्वतभन्दा दुई गुणाले बढी ।"
म यो उचाइको विषयको उठानको
साइत पर्खिरहेको थिएँ । जापानी वा अन्य विदेशीहरुसँग गफ गर्दा नेपाल सम्बन्धित
तथ्यपरक विषयहरुको चर्चा होस्, अनि
तिनलाई उनीहरुको मुलुकका समकक्षी विषयहरुसँग तुलना गर्न पाइयोस, नेपाली हुनुको अर्थ त्यसवेला खुल्छ ।
"ए……… हो न तो (साँच्चै हो त )?"
अकिको सानले आश्चर्य
व्यक्त गरिन् ।
'फुजी पर्वतको ३७७६ मीटर छ ।' अकिको सानले तथ्य नै उजागर गरिन् । हामीलाई सगरमाथाको उचाइ ८८४८ मीटर
भन्ने कण्ठ भए जस्तै उनलाई फुजीको उचाइ थाहा रहेछ ।
त्यति अग्ला त सयौँ चुचुरा
छन् नेपालमा । तर अफसोस फुजी पर्वत एउटै भए पनि जापानीहरुले हुनुसम्मको विकास
गरेका छन् । पर्यटकहरु रेलमार्ग, सडकमार्ग
वा हवाईमार्गबाट फुजी पर्वतको नजिकैसम्म यात्रा गर्न सक्छन् । हामीले धेरै गर्न
बाँकी छ । केही हप्ताअघि धुलिखेलमा एक कफी क्याफेमा पुगेको थिएँ । जापानमा सात
वर्ष काम गरेर फर्केका एक काभ्रेली भाइले जापानको अनुभवलाई बीउ बनाएर आफ्नै माटोमा
रोपेका रहेछन् । परिवारका सदस्यहरु नै कामदार भएर सम्हालेको त्यो चमेनागृहले म र
मेरा केही साथीहरुलाई निकै प्रभाव पार्यो । मैले त्यस दिन एउटा सपना देखेँ- विदेशबाट
फर्केका हरेक नेपालीले यस्तो इलम समात्ने हो भने हामी केही वर्षमा नै सम्पन्न
देशका नागरिक हुन्छौ ।
अघिल्लो दिन हाम्रो एक
दिवसीय गोष्ठीको कार्यक्रम थियो । नेपाल जेयसपियस अल्मुनाई एसोसिएसन अर्थात्
एन्जाको आयोजनामा वार्षिक साधारणसभासँगै यो गोष्ठीको आयोजना गरिएको थियो ।
एन्जालाई हामीले केही वर्षअघि स्थापना गरेका थियौं । जापान सोसाइटी फर प्रोमोशन अफ
साइन्स नामक जापानको एक प्रतिष्ठित संस्थासँग एन्जाको आबद्धता रहने प्रावधान छ ।
यसले खासगरी उत्तर विद्यावारिधिको विद्वत् वृत्तिमा जापानमा अनुसन्धान गर्ने अवसर
प्रदान गर्छ । गोष्ठीमा मेरो जिम्मेवारी थियो- उदघोषण गर्नु ।
प्राय:जसो हाम्रा यस्ता कार्यक्रमहरुमा
औपचारिकता निर्वाह गर्ने परम्परा रही आएको छ । वक्ताहरुले रंग न ढंगका लामा लामा
भाषण गर्छन् । यसकारण श्रोतालाई जगाएर कार्यक्रम अवधिभरि उनीहरुको रुचि
यथास्थितिमा कायम राख्न सक्नु लरतरो काम होइन ।
म यस विषयमा सचेत थिएँ । तर मेरो काम भीर मौरीको मह काड्नु जस्तै थियो ।
विविध पृष्ठभूमि भएका श्रोता । सामान्य कृषकदेखि प्राध्यापकसम्म । अंग्रेजी नबुझ्नेदेखि
नेपाली नबुझ्नेहरुको उल्लेख्य उपस्थिति । तर कार्यक्रममा मैले केही रोचकता थप्ने भरभग्दुर
प्रयास गरेँ । केही प्रसंग ताजै छन् ।
गोष्ठीका मुख्य वक्ता
बैँककबाट आएका प्रा.डा. कुनियाकी यामासितालाई प्रस्तुतिको लागि परिचयका साथ मञ्चमा
बोलाउनु थियो ।
"यामासिता सेन्से, तपाईंको हिजो जहाज एक घण्टा ढिलो भए जस्तै आज भने प्रस्तुतिको
समय पनि एक घण्टा नै ढिलो भएको छ ।"
सबै गलल हाँसे । जापानी
अध्येता पनि हाँसे । अतिथि प्राध्यापकलाई समेत त्यसरी हँसाउन सकेँ । सबैले राम्रै
मानेको जस्तो लाग्यो ।
कृषि तथा वन
विश्वविद्यालयका रजिष्ट्रारको थर भने 'कोलाछापती' रहेछ । उनी गोष्ठीका प्रमुख अतिथि थिए
। मैले उनको थरको उच्चारण अन्यथा हुन गएछ
। सबै हाँसे ।
"यो अंग्रेजी ‘के’ अक्षरबाट शुरु हुने थर जति एकै हुन कि के हो ? मेरो
थर ‘खतिवडा’ पनि त्यस्तै छ । कतिजनाले ‘कतिवटा’ भन्छन् ।"
त्यसले फेरि श्रोतालाई
प्रफुल्ल बनायो ।
नेपाल विज्ञान तथा प्रविधि
प्रतिष्ठानका सदस्य सचिव डा. बुद्धिरत्न खड्गीलगायतले मेरो उदघोषणको तारिफ गर्नुभयो
। म दङ्ग परेँ । कार्यक्रम सकेर म कोठामा आएँ । चार्जरले काम नगरेकाले मोवाइल बन्द
भयो । घरमा हालखबर आदान प्रदान हुन पाएन । म वैकल्पिक उपायहरु खोज्न थालेँ ।
रात्रि भोजमा जान अबेर भयो ।
म रात्रिभोज-कक्षमा पुग्दा
सबैजना जमिसकेको पाएँ । एक युवतीले जंगे तरल पदार्थमा कोक मिसाउँदै गरेको देखेँ ।
आखिर आधुनिक देवीहरु पनि के कम ? मैले गमे
। म भने बजारमा नयाँ आएको 'नरम अर्ना' अर्थात्
अर्ना लाइट बियरतिर लागेँ । कता बसौं भनेर आँखा डुलाउन थालेँ । त्रिदेवी बसेको एक
टेविलमा मेरो ध्यान गयो । म त्यतै लम्किएँ ।
"नौरथा अर्थात् नवरात्री मा तीन देवीहरुलाई
मात्र एक ठाउँमा बस्न दिनुहुन्न रे !"
"किन होला त्यस्तो ?"
"भैरवीको रूप धारण गर्न बेर लाउँदैनन्
रे !"
"यहाँलाई हार्दिक स्वागत छ । आज राम्रो
उदघोषण गर्नुभयो ।" बीचमा बसेकी देवीले स्वागत र प्रशंसाका दुई फूलले मेरो
स्वागत गरिन् । देवीहरु प्रसन्न हुनु भनेको शुभ संकेत थियो ।
"धन्यवाद ।"
उनीहरुसँग मिसिँदै परिचयको
आदान प्रदान भयो । पोखराको एक मेडिकल कलेजमा पढाउने डाक्टर साहिवाहरु रहेछन् ।
"डाक्टरसँग त औपचारिक मात्रै कुराकानी
हुन्छ । त्यो पनि बिरामी भएको वेला । यसैले जिन्दगीमा अहिलेसम्म खुलेर कुरा गर्न
पाइएको छैन ।"
"ल आज पाउनुभयो । धक फुकाएर बोल्नुहोला
।" देवी नम्बर दुईले भनिन् ।
तीनै जना छिमेकी मित्र
राष्ट्र चीनबाट चिकित्सा विज्ञानमा उच्च डिग्री लिएर फर्केका रहेछन् । उनीहरु त
निकै फरासिला रहेछन् । बिरामीको नारी छाम्ने परम्परागत चिकित्सा पेशाधर्मभन्दा
अन्य विधा अँगालेर वृत्तिविकास गर्ने सोच पालेका रहेछन् । इलम गरेर सर्वाधिक धन कमाएका
नेपालका नामी इन्जिनियर र चिकित्सकहरुको प्रसंग निस्कियो । सुई डाक्टर र फुईं
डाक्टरका भेदको चर्चा मैले चलाएँ । चिकित्सकले बिरामीको संवेदना र मानवीय मूल्यलाई
कसरी लिएको हुन्छ भन्ने विषयमा पनि बहस भयो । गम्भीर विषयले प्रवेश पाएर
श्यामश्वेत हुँदै गएको छलफलमा रंग थप्न मैले बिरामी र डाक्टरको एक चुटकिला पनि
सुनाएँ ।
चुटकिला यस्तो थियो-
एक श्रीमानले श्रीमतीलाई
लिएर प्रसूति तथा स्त्रीरोग विशेषज्ञकहाँ गएछन् । उनीहरु त्यस दिनका अन्तिम ग्राहक
बन्न पुगेछन् । नर्सले नाम दर्ता गरेर बिरामीलाई भित्र पठाइदिइछन् । डाक्टरले बिरामीलाई
बेडमा पल्टने आदेश दिएछन् । उनले जाँच शुरू गर्नै लाग्दा बिरामीले अनौठो माग राखिछन्
।
"डाक्टरसाहेब कृपया मेरो श्रीमानलाई
भित्र बोलाउनुहोस् ।"
"तपाईँलाई मेरो विश्वास छैन र ! म एक
आदर्श र नियमले बाँधिएको पेशाकर्मी हुँ । "
"हजुरसँग मेरो पूर्ण विश्वास छ ।"
"अनि किन हजुरको श्रीमानलाई भित्र
बोलाउने ?"
"मलाई मेरो श्रीमानप्रति एक रत्ति
विश्वास छैन । किनभने बाहिर कि नर्स विछट्टै राम्री रहिछन् ।"
उनीहरु उच्च स्वरमा हाँसे
। मेरो निवास रहेको स्थान कोटेश्वरमाथिबाट ठूला जहाजहरु उड्दा भूइँका आवाजहरु एकै
छिन ओइलाउँछन् । त्यस्तै भयो । हाम्रो टेबलको संयुक्त हाँसोको आवाज वोईङ भएर
निस्कियो । अन्य टेविलका ध्वनि भूइँका आवाज भएर बिलाए । अब केही दूरीमा उभिरहेका
केही पुरुष श्रोता हाम्रो समूहमा थपिए । आजको उदघोषकले तीन/तीन जना देवीहरुसँग
एक्लै रजाईं गरेको देखेर उनीहरुको मन सायद कुँडियो । देवीहरुसँग परिचय गर्ने र आफ्ना गफले उनीहरुलाई
मोहित पार्नेमा प्रतिस्पर्धा बढ्यो । यस्तो बेला जंगे पेयपदार्थले उत्प्रेरकको
भूमिका खेल्छ । मैले भने आफ्नो गियर घटाउन श्रेयकर सम्झें ।
गोष्ठी सम्पन्न भएको दिनमा
म बिहान चार बजे नै उठेको थिएँ । सुखद संयोग जुरेको थियो । नौरथामा पोखरामा बास
बसेको थिएँ । बिहान कुनै औपचारिक संलग्नता थिएन । विन्धवासिनीको दर्शन गर्नका लागि
योभन्दा उत्तम समय अर्को हुन सक्दैनथ्यो । म पौने पाँच बजे होटल परिसरबाट बाहिर निस्किएँ
। कसरी पुग्ने त विन्धवासिनी मन्दिर ? पाए बस नपाए ट्याक्सी भन्ने त थियो नै । तर प्रवेशद्वारका सुरक्षाकर्मीसँग
सूचना संकलन गरेँ । उनले पृथ्वीचोकमा गएर बस परिवर्तन गर्ने सुझाए । फर्किँदा
सजिलो होस् भनेर त्यो ठाउँको नामसमेत सोधेँ । ‘आम्पोट’ रहेछ । मैले फेवातालको पुछारतिर जाने सडक समातेँ । ट्याक्सी चढेर मन्दिर
परिसरमा पुग्दा मान्छेहरुको लर्को देखियो । तर अचम्म लाइनमा देवीहरु मात्रै थिए ।
म पनि मिसिएँ ।
"हजुरले त्यता उभिन मिल्दैन । पुरुषको
लाइन यता हो ।‘
सुरक्षाकर्मीले मलाई सचेत
गराएँ । लाममा उभिएका देवीहरु मुस्कुराए । अचेतन मनको निर्णयले अधिकांश समयमा धोका
दिन्छ ।
"यो लाममा पुरुष किन
छैनन् ?"
यो प्रश्नको जवाफ खोज्न
घोत्लिएको भए हास्य पात्र हुने थिइन् ।
"जति नै दर्शन गरे पनि मन्दिरभित्रकी
देवी मुस्कुराउँदिनन् । दर्शन गर्दा देवी मुस्कुराएको अनुमान गरी आफ्नै मन
मुस्कुराउने हो । तर यहाँ त मन्दिरमा उभिएका साक्षात देवीहरु मुस्कुराएका छन् ।
त्यो मेरो क्रियाकलापले हो । यसमा हर्षित नहुने कारण छैन ।"
आफूले आफूलाई सान्त्वना
दिएँ । घुमेर अर्को दिशातिरको लहरमा मिसिएँ । पुरुष एक दुई जना मात्र । देवीको
थानमा सरसफाइ भैरहेकाले एक चलायमान मूर्तिलाई ढोका बाहिर ल्याएर राखिदिएँ । यो
तरिका नौलो लाग्यो । नरिवल फुटाउने पनि देवीस्थान बाहिर एउटा साँचो राखिएको रहेछ ।
अक्षताको टीका र भित्तामा टाँसिएको ऐना खोज्न भने मुश्किल भयो । होटेल फर्किँदा
भने बसमा पृथ्वीचोक हुँदै फर्किएँ ।
पोखरा जाँदा हाम्रो सात
जनाको समूह थियो । समूहमा आधा दर्जन फुईं डाक्टर थिए । सबैले जापानबाट
उत्तरविद्यावारिधि शोधको कार्य गरेका अर्थात् छ जना नै एन्जाका सदस्यहरु । पुष्प
अधिकारी, तारा पाण्डे र युमेद पुनको कृषिक्षेत्रसँग सम्बन्धित ज्ञाता
भने रिजनभक्त कायस्थ, कुन्दनलाल श्रेष्ठ र मेरो वातावरणसँग ।
अघिल्लो दिन मेरो
ताराजीसँग यात्राबारे फोनवार्ता भएको थियो । वहाँले एक अविस्मरणीय यात्रा मन्त्रको
ज्ञान दिनुभयो ।
"खै ! जाने त भनियो । मादल र महिला बिनाको
यात्रा के रमाइलो होला र ? "
तर अलिअलि भए नि मादलको
उपस्थिति भने थियो । मेरो मोबाइल, ब्लुटुथ र
गाडीको स्पिकरले । मैले केही व्यङ्ग्य प्रधान श्रवण सामाग्री सुनाएँ । हाम्रो
मिनिबसमा मलेखुबाट एक अधवैंसे महिला पनि चढेकी थिइन् । उनी गाडीमा चढ्दा पनि
रमाइलो सिर्जना भयो ।
"विमला नानी सरहरुलाई नमस्ते गर ।"
ताराजीले आगन्तुकलाई आदेश
दिनुभयो । उनले लजाउँदै भनिन्-
“गरिसकेँ त ।"
“नमस्ते गर । अब अलिकता माइत लैजान लागेको कोसेली पनि निकाल
। अनि सरहरुलाई बाँड ।"
मैले मौका छोपेँ ।
प्रत्युत्पन्न शैलीमा अभिव्यक्ति उमारेँ । त्यो तारा सरतर्फ लक्षित थियो ।
"हजुरले नौरथामा
चेलीबेटीलाई भन्ने यही त होला, होइन र
तारा सर ? "
मेरो निशाना अचुक भयो ।
त्यसले विमलाको लज्जा मिश्रित मुस्कानलाई तन्काएन मात्र त्यसमा रहेको गाम्भीर्यको
बरफ पगालेर त्यसलाई ठट्टाको बाफसमेत बनायो । फुईं डाक्टरसाहेबहरुको हाँसोले गाडी
भरियो । विमलाको घर मलेखुबाट नजिकै रहेछ । उनी घर नजिकको एक विद्यालयमा पढाउँदी
रहिछन् ।
"घटस्थापनाको दिनमा भेटिएकी देवीलाई त
हामीले पो नमस्ते गर्नुपर्ने हो । या देवी सर्वभूतेषु लज्जा रुपेण संस्थिता ।
नमस्तस्यै । नमस्तस्यै । नमस्तस्यै नमो नम: ।"
मैले कुरोको कुलो बनाएर
देवी स्तुतिसँग जोडेँ । कुरिनटारमा खाना खाएर अघि बढेपछि हामीले गर्मी महसुस गर्दै
एसी चलाउने आदेश दियौँ । तर चालकले बाङ्गा कुरा निकाल्यो ।
"हजुरहरुले साहुसँग एसी चलाउने गरी भाडा
तय गर्नुभएको हो र ?"
नेपालमा रू १०० पर्ने कुनै
सेवा लिन चाहनुभयो भने रू ६० सम्मको मात्र पाउनुहुन्छ । बाँकी ४० प्रतिशत सेवा लिन
चाकडी गर्नु या विशेष पहल गर्नुपर्ने हुन्छ । कसैले कतै भनेको सम्झिएँ ।
"एसी नचलाउने, एसी
चलाउने तर चिसो नपार्ने, एसी चलाउने अलिअलि चिसो पार्ने अनि
पसिनै सुकाउने गरी एसी चलाउने गरी चार किसिमको दररेट हुन्छ होइन त गुरुजी ?"
"भाडाको शर्त निर्धारण गर्दा गाना
बजाउने कि नबजाउने भन्ने पनि निर्णय भएको हुनुपर्छ ! साहुजीलाई गाना चैँ सरहरुकै
मोबाइलवाट बजाउनुभएको छ भन्न नबिर्सनु ।"
हामीलाई परिस्थितिले
पस्केको नयाँ विषयवस्तु अर्थात् ‘एसी चलाउने’ का बारेमा यस किसिमका एक दुई ठट्यौली सुनाएपछि गुरुजी गले । उनले चिसो
हुने गरी मजैले एसी चलाए ।
हाम्रा जापानिज अतिथिहरु थाई विमान सेवाबाट काठमाडैं ओर्ले लगत्तै आन्तरिक उडानबाट पोखरा आउने
योजना थियो । तर अन्तर्राष्ट्रिय टर्मिनलबाट आन्तिरकमा आउनका लागि कुनै व्यवस्था
नभएकाले हामीलाई चिसो पसेको थियो । फेरि फोन गरेर बुझ्दा पोखरा विमानस्थल मौसमको
कारणले नखुलेको हुनाले पोखराको उडान प्रभावित हुने पक्का थियो । कथमकदाचित
उनीहरुको उडान रद्द भएमा अर्को वैकल्पिक व्यवस्थाको खोजी गर्ने जिम्मासमेत हाम्रो
हुन जान्थ्यो ।
हामीले अपनाउन सक्ने कुनै
सजगता नभएका कारण हाम्रा अतिथिहरुले दु:ख पाउनु भनेको हाम्रा लागि लाज लाग्ने
विषयवस्तु हुन सक्थ्यो । जापानिजहरु भनेका संसारकै पूर्णप्राप्तिमा रमाउने जाति
हुन् । अपुरो काम गर्ने वा मिहिनेत नपुर्याई काम अधुरो राख्ने भन्ने कुराहरु
उनीहरुका कार्यसूचीमा नहुने कुरा हुन् । जापानका सार्वजनिक सेवा सुविधाहरु यिनै
निर्देशक सिद्धान्तका आधारमा निर्धारित गरिएका छन् । उमेदजीले आफ्नो सञ्जालको माध्यमबाट हामीलाई विकसित घटनाक्रमका बारेमा जानकारी दिन सक्ने
व्यक्तिहरुसँग सम्पर्क स्थापित गरेरै छोड्नुभयो । तर भाग्यवश उडानमा एक घण्टामात्र
ढिलाइ भयो । हामी पोखरा पुग्नु र अतिथिहरु पुग्नु लगभग एउटै समयमा भयो ।
यस पटकको पोखरा यात्रा
घटस्थापनाको दिनमा भएको थियो । रिजनजी र मेरो कोटेश्वरमा भेट हुने र भाडाको
सवारीसाधन पनि त्यहीँ बोलाउने निधो भए तापनि त्यसो भएन । कोटेश्वर आएको २००० रुपैयाँ
बढी लिने माग गाडीको साहुले राखेको रहेछ । रिजनजीले ल्याएको ट्याक्सी प्रयोग गरी
हामी ठमेल पुग्दा युमेदजी र कुन्दनजी भने हामीलाई पर्खिरहेको पाइयो । सवारीसाधन
आउन केही बेर लाग्ने देखियो ।
हामी त्रिदेवी मार्गमा
हिमालयन वैंक अघि उभिएका थियौँ । यात्राको आरम्भमा ‘देवी’ को झझल्को सडकको नामले दिनु पनि एक सुखद संयोग
थियो । सडकपारिको कफी पसलमा एक देवी देखिइन् । बिहानको समय । फुक्का भएको
मन । पसलमा पाइने स्वादिलो अर्ग्यानिक कफी । अनि पसलमा अरू कोही ग्राहक नभएको
अवस्था । प्राय: विदेशी जाने ठमेलको पसलमा त्यहाँकी देवीले
मलाई दिल खोलेर पस्कने आतिथ्य । मेरो मन मानेन । साथीहरु पनि मानेनन् । तर म
पसलतिर लम्किएँ ।
"म किन आएँ होला तपाईँको पसलमा ?"
"कफी पिउन त होला
नि । अरू के होला र ?"
उनले मुस्कानको धर्को
मजैले तन्काइन् । मान्छेले मन खुशी भएपछि नराम्रो काम गर्दैन । अरूको अहित
चिताउँदैन । सकेको राम्रै गर्छ । मैले
उनको विशिष्ट सेवा पाउने पक्का थियो । उनको घर रामेछाप रहेछ । अहिले स्नातक पढ्दै
रहिछन् । यसरी परिश्रम गर्दै अध्ययन गर्नु भनेको सर्वोत्कृष्ट हो । 'अब पढिसकेर आफ्नै पसल खोल्नु' भनेर अर्ती
दिएँ । उनले ज्ञानी शिष्य झैँ मुन्टो हल्लाइन् । यो नै पोखरा यात्रामा देवी हर्षित
भएको पहिलो संकेत थियो ।
आश्विन २१, २०७४
तीनकुने, काठमाडौं
साभार : http://ujyaaloonline.com/news/85501/pokharama-sakshat-devi/
No comments:
Post a Comment