Wednesday, April 1, 2020

बङ्गलुरु अर्थात् बैङ्गलोर

यस पटक हाम्रो भारत यात्राका लागि नेपाल वायुसेवा छनोटमा परेको थियो । गत साल जस्तै यस पटक दम्पतीलाई चिठ्ठा परे झैँ भयो । पौष १३ को अपराह्न २:३० को सीधा उडानवाट बङ्गलुरु जाने तय भएको थियो । गत साल विहान सखारैको टिकटले गर्दा श्रीमतीजीको पारो तातेको अझै ताजा थियो । यस पटक दिउँसोको उडान भए पनि अर्कै झ्याउलो आइलाग्यो ।

राजकुमारको ट्याक्सी बोलाएको थिएँ । दुई जनाका दुईवटा सुटकेस भएकाले धेरै ट्याक्सी पाइने चोकसम्म पनि जान कठिन थियो । यसैले उसलाई स्याङ्तान फर्निचरमा आउ भने । कोटेश्वरको श्री शान्ति मार्गमा कुनै जमानामा अड्डा जमाएको यो फर्निचर उद्योग अहिले छैन । यो मेरो घरको छेउमा सहजै ट्याक्सी रोक्न मिल्ने ठाउँ हो जुन मेरो परिवारका सदस्यहरु र अन्य पुरानो सम्पर्क भएका सवारी चालकहरुलाई थाहा छ । राजकुमारले पेप्सीकोलामा छु भनेको थियो । हाम्रो निर्धारित समयमा आइपुगेन तर उसको फोन भने आयो ।

सर, जडीबुटीबाट ट्राफिकले आउनै दिएन । सबै गाडीलाई रोकेको छ ।

अब हिँड्नुको को विकल्प बाँकी थिएन । विदेशमा सुटकेस सजिलै गुडकिन्छ । हाम्रा अधिकांश सडकमा त्यो सम्भव हुँदैन । बरू सडकमा बजार लाग्छ, फोहोर फालिन्छ, बिस्कुन सुकाइन्छ, दिसअ पिसाब गरिन्छ, गाडी पार्किङ् गरिन्छ । सडकबाट खास सुविधाभन्दा अन्य सुविधा लिइन्छ ।

सुटकेश दु:खले घिसार्दै हामी मूल सडकमा पुग्यौँ । तिनकुनेतिर जाने सवारी सबै रोकिएका रहेछन् । हामी कोटेश्वर प्रहरी चौकी अगाडि पुग्यौँ । सडक सवारीले भरिपूर्ण देखियो । ट्याक्सीको नामोनिशाना थिएन । परिस्थिति आत्तेस लगाउने खालको थियो । सयौँ यात्रु सवारीसाधनको खोजीमा थिए । सवारीसाधन भने विभिन्न नाकामा रोकिएका थिए ।

महादेवस्थान मार्गतिर जाने मोडमा पुगेपछि एउटा ट्याक्सी फेला पर्‍यो । हामी त्यसैमा भाडाको कुरा नसोधी चढ्यौँ । यस्तो वेलामा मोलमोलाइको कुनै अर्थ हुँदैन । तीनकुनेतिर अलिकति अघि बढेपछि फेरि जाम परेको संकेत देखियो । गाडीहरु सबै रोकिएका । अनिश्चितता र अन्योलले भरिदैँ बीच सडकमा नै ओर्लिएर स्थिति बुझ्न म पैदलै अघि बढेँ । गौशाला र बानेश्वर जाने लाईन छुट्टिने मोडमा वाकीटकी हातमा बोकेका पुलिसले सवारीसाधन रोकेका थिए ।

म सवारीसाधनको लहर छिचोलेर अग्रभागमा पुगेँ ।

किन रोक्नुभएको गाडीहरु ?”

सवारी छ ।

अग्रिम जानकारी त थिएन नि?”

खै हामीलाई त्यसबारेमा केही थाहा भएन ।

उनीहरु आदेशको पालना गरिरहेका थिए । पाँच दश मिनटमा खुल्छ भन्ने सूचना दिए उनले । त्यसले केही राहत पुर्‍यायो । पछि थाहा भयो नेपालमा हालैका दिनमा विवादास्पद भएको एशिया प्यासिफिक शिखर सम्मेलनमा म्यानमार र कम्बोडियाका सरकार प्रमुखहरुको आगमानको कार्यक्रमले यो सब वितण्डा मच्चाएको थियो ।
नभन्दै दश मिनटमा जाम खोलियो । श्रीमतीजी केही कुरा गर्न खोज्दै थिइन् । म भने अझै निश्चिन्त हुन सकेको थिइन । उनलाई भने-

एक छिन चुप लाग ।

मेरो अन्तरमनले अनुमान गरे झैँ विमानस्थलको गेटबाट भित्र ट्याक्सी जान दिएन । अर्को चर्तिकला देखियो । वैकल्पिक व्यवस्था नगरीकन वा अग्रिम सूचना नदिईकन कुनै सेवा कटौती गर्नु भनेको नेतृत्वको मूर्खबुद्धिको परिणाम हो भन्ने जगजाहेर छ । यस्ता दृष्टान्तले सार्वजनिक सेवा-सुविधाको विषयमा ज्ञान नभएको मान्छे नेतृत्वमा छ भन्ने स्पष्ट हुन्छ ।

हामी सुटकेस घिसार्दै विमानस्थल प्रवेश गर्ने ठाउँमा पुग्यौँ । जताततै सुरक्षाकर्मीको घेरा थियो । सामान्य यात्रुले यतिले नै दशा लागेकोमहसूस गर्छ । तर भुक्तभोगीहरुका लागि सदाका लागि देश छोड्न एउटा अर्को बहाना थपिएको आभास हुन्छ । हामी सामान जाँच कक्ष छिचोलेर टिकट जाँच कक्षमा पुग्यौँ । केही बेरको पर्खाइपश्चात् हाम्रो पालो आयो ।  

जहाज कलकत्तातिरको बाटो जान्छ कि दिल्लीतिर भएर जान्छ ?”

टिकट जाँच गर्नेको मेरो यही प्रश्नले बार्‍ह बजाइदियो । उसले नजिकैको एक अर्कोसँग खासखुस गर्‍यो । भेउ पाउन सकेन ।उसले उत्तरबिना नै काम चलाउने उपाय निकाल्यो-

जताबाट गए नि के भो त ? आखिर वैंगलोर पुर्‍याइहाल्छ क्यारे !”

कलकत्तातिर भए देब्रे झ्यालमा बस्ने दिल्लीतिर भए दाहिने ? हिमाल हेर्दै जाने क्या ?

यति बक्साएपछि थप प्रतिवाद नगरी उसले जे दियो त्यसैमा चित्त बुझाइयो । अध्यागमनमा नेपाली यात्रुको पङक्तितिर लामो लाइन रहेछ । नेपालको शान यो कक्ष
बैदेशिक रोजगारी र अन्य गरी दुई खण्डमा विभाजित छ । मलाई यो पनि विभेदकारी लाग्छ । विदेशी भूमिमा कुनै संयुक्त राष्ट्र संघ जस्ता निकायमा या अन्य पेशागत काम गर्ने ह्वाइट कलर कामदार नेपाली पहिलोतिर पक्कै जाँदैनन् । यसैले म निचोड निकाल्छु ।
पहिलोमा विदेशमा श्रम बेचेर नेपाल धान्नेहरु उभिन्छन् । दोस्रोमा नेपाल बेचेर जीवन धान्नेहरु ।  

यही सेरोफेरोमा केही दिनअघि नेपालका लागि मलेशियाका राजदतले भनेको सम्झिए-
अहिलेसम्म नेपालले हामीलाई श्रम बजार र मलेशियाले तपाईंहरुलाई श्रमिक उत्पादन गर्ने मुलुकका रुपमा मात्र चित्रण गरेको छ ।

उडान समय निर्धारितभन्दा ३० मिनटले मात्र ढिलो थियो । विगतका हवाई यात्राहरु संझिए । विविध कारणले गर्दा नेपाल एयरलाइन्समा धेरै कम चढेको रहेछु । सुने अनुसार ३० मिनट मात्र ढिलो हुनुलाई स्वाभाविक रुपले लिनुपर्छ । जहाजको सिँढीको मुखैमा पुग्दा भने सह-यात्री धर्मपत्नीले टिप्पणी गर्ने एक प्रसंग सिर्जना भयो । उनी लाममा मभन्दा निकै पछि थिइन । मभन्दा अघिकालाई जान दिएर भुइँ कर्मचारीले मलाई सीमा बनाएर यात्रुलाई रोकिन् । उनी र म आमनेसामने भयौँ ।

मंगोलियन अनुहार, हट्टाकट्टा शरीर र अनुहारमा मन्द मुस्कान । मेरो प्रत्युत्पन्न मति प्रस्फुटन भैहाल्यो । उनको छातीमा नाम भएको परिचयपत्र झुन्डिएको थियो । मैले उनको नाम पढ्ने ध्येयले शिर अलि निहुराएर उनीसँग अझ नजिक भएँ ।

सुनुवार हुनुहुँदो रहेछ । के राई सुनुवार हो ?

हो ।

घर कहाँ नि ?

रामेछाप

उनको मुस्कानको दुबो अझ मौलायो । सिँढी खाली भयो । उनले अघि बढ्ने संकेत गरिन् । पछि रीताले भने यो विषयलाई खरो मुद्दा बनाइन् ।

किन हेर्नुपर्‍यो नि नाम ? नाम हेर्ने निहुँले टाउको पूरै झुकाएर जोत्नैपर्छ ? जो सँग नि रसरङ्ग गर्नैपर्छ ? के हो पारा ?”

उडानमा पनि श्रीमतीजीको पारो तात्ने अर्को यस्तै काम भयो । हामी दाहिनेतिर परेछौँ । झ्यालतिर रीता बसिन् । म माझमा । मेरो देब्रेतिर अग्रवाल थर गरेका २४ वर्षे युवा परेछन् । उनी नेपालका मारवाडी समुदायका व्यावसायिक घरानाका एक पुत्ररत्न रहेछन् । आफ्नै कम्पनी । आफैँ कार्यकारी निर्देशक । केही समय अघि आफूभन्दा २ वर्ष जेठी युवतीसँग विवाह बन्धनमा बाँधिएछन् । अहिले आफ्नी अर्धाङगिनी भेट्न बैँगलोर जाँदै रहेछन् । उनीसँग नेपालमा मारवाडी समुदायले व्यापारमा गरेको तरक्की आदि विषयमा लामै गफगाफ भयो ।

इट इज माई ग्रेट प्लेजर टु मिट यू सर !”

व्यापारी समुदायको नेतृत्व तहको व्यक्तिबाट विना सौदाबाजी यस्तो प्रशंसा पाउनु ठूलो कुरो थियो । म मनमनै दङ्ग परेँ तर यो हर्षको भेलले नदीको रूप लिन पाएन । मैले रीताको अनुहारको भाव बदलिएको अनुभूति गरेँ । एक छिन अघिसम्म हाम्रो गफमा मिसिएकी मान्छे एकाएक गम्भीर भएकी देखियो । त्यसवेला त उनले केही भनिनन् तर पछि विमानस्थलबाट होटल जाने क्रममा आक्रोश पोखिन-

तपाईंको लागि त्यो भर्खरै भेटिएको मान्छे महत्त्वपूर्ण कि म ? साथमा को छ ? कुन समयमा कसलाई महत्त्व दिने भन्ने कुरा जीवनको उत्तरार्द्धमा पनि थाहा नपाउने ?

जीवनसाथी नै सहयात्री भएको वेला आफूलाई कुनै कुराले चित्त नबुझे सांकेतिक भाषामा वा रमाइलो पारामा भने हुन्छ नि ? किन झनक्क रिसाइहाल्नु ?”

मैले मनमनमा मात्र यसो भने । किनभने उमेर ढल्किँदै गएपछि हाम्रा कतिपय बानीहरु लाहाछाप टाँस्सिए जस्तै टाँसिएका हुन्छन् । तिनलाई परिवर्तन गर्नु भनेको असम्भवप्राय हुन्छ । कसैलाई यस्तो सुर्काउनी परेको परिवेश समातेर रीसको गाँठो पार्ने बानी लागेको हुन्छ भने कसैलाई फकाउने । म जहिले पनि आफूलाई दोस्रो कित्तामा राख्ने कोशिश गर्छु । किनभने यसमा प्रतिस्पर्धा कम हुन्छ ।

दायाँ र बायाँतिर तीन तिन जना अट्ने सीटको प्रावधान भएको जहाज भएकाले नै होला वा जहाज नै सानो भएर हो बीचको हिँड्ने बाटो साँघुरो थियो । यसैले गर्दा शौचालय जाने क्रममा उडान कर्मचारीसँग मनोमालिन्यको स्थिति सिर्जना भयो । हिँड्ने बाटोमा जुठा प्लेट आदि  संकलन गर्ने ट्रली राखिएको थियो । परिचारकले मलाई एक छिन पर्खने आदेश दियो ।

दुब्लो पातलो मान्छे भए त छिर्न सक्थ्यो ।

उसले मतिर हेर्दै अलि खिसिट्युरीको पारामा भन्यो । मैले तातो प्रतिक्रिया दिइनँ । तर म शौचालयमा पालो पर्खिँदा त्यही केटो र दुइटी महिला पछाडि सामान थन्क्याउँदै गरेका भेटिए ।

यी भाइको प्रतिक्रियामा मेरो आपत्ति छ ।

मैले उनीहरुको ध्यानाकर्षण गर्दै विस्तृतमा यथार्थ बताएँ । अनि दुईमध्ये अलि मोटीलाई लक्षित गर्दै भनें-

यस्ती मोटी पनि उडान कर्मचारी ? अनि कहाँ उभो लाग्छ, नेपाल एयरलाइन्स ?

अभिनय शैलीमा यो वाक्य भनेर स्थिति गम्भीर बनाएँ । 

मानौँ ! मैले यस्तो टिप्पणी गरेँ रे । कस्तो लाग्छ तपाईंलाई ?“

महिलाले स्वीकार गरिन् । केटाले कालो मुख लगायो । माफी भने मागेन ।

विमानस्थलबाट हामी ट्याक्सी समातेर सिट्रस कनिङ्गह्याम रोड नामक होटलतर्फ लाग्यौँ ।  होटल पुग्न एक घण्टा समय लाग्ने जिकिर गरे ट्याक्सी चालकले ।

भोलिपल्टको ‍घोषित कार्यक्रम साँझमा मात्र थियो । यसैले किनमेलका लागि प्रख्यात यमजी रोडमा गयौँ । त्यहाँ त खासै केही किनिएन । तर ढुंगो खोज्दा देउता मिल्योभन्ने उखान साबित हुने एक टेम्पो चालक भेटियो । होटल फर्किने क्रममा उसले हामीलाई सिल्कका लुगा पाइने पसलमा लग्यो । रीताको खुशीको सीमा रहेन । टेम्पोवालाको फोन नँ लियौँ ।

साँझको कार्यक्रम सिट्रस होटलमा नै थियो । झारखण्ड राज्यको राँची शहर नजिकै अवस्थित विरला इन्स्टिच्युट अफ टेक्नोलोजीमा आफ्नो विद्यार्थी जीवनकाल बिताएर अहिले संसारका विभिन्न कुनामा जीविकोपार्जनमा गरिरहेका लगभग २०० जनाको त्यहाँ सहभागिता थियो । रात्रिभोज शुरू हुनुअघि केही मन्तव्यहरु सुन्यौँ ।

डिसेम्बर १ को बिहानदेखि बेलुकै सम्मको कार्यक्रम ललित अशोक होटेलमा आयोजना गरिएको थियो । हामी ओला ट्याक्सीमा त्यहाँ पुगेका थियौँ । यस पटक म नेपालको प्रतिनिधित्व गर्दै दौरा सुरुवालको पहिरनमा कार्यक्रममा समावेश भएँ । फ्रस्ट एण्ड सुलेभान नामक विश्वव्यापी कम्पनीका कार्यकारी अध्यक्ष अरूप जुस्तीले राम्रो प्रस्तुति गरे । उनीसँग गत साल जयपुरमा भेट भएपछि नेपालको उनको कार्यालय मार्फत केही सहकार्य गर्न हामी सफल भएका थियौँ । उनी लगायत अन्य विशिष्ट व्यक्तिहरुसँग परिचय पुनरावृत्ति भयो ।  

डिसेम्बर ४ मा मात्र नेपाल फर्कने टिकट भएकाले दुई दिन घुम्ने योजना बनाएका थियौँ । रीताकी साइँली ठूलीआमाका छोरा लक्ष्मी खतिवडा बैँगलोरमा नै आईटी व्यवसायमा संलग्न रहेछन् । आइतवार उनको पनि छुट्टी भएकाले उनकी सानी छोरी निलाशा सहित हामीलाई लिन आए । उनीहरुको निवासमा बिहानको खाना खाएर बुहारी नीतु, लक्ष्मी, निलिशा, रीता र म गरी ५ जनाको टोली घुम्न निस्कियो । टोलीको पहिलो गन्तव्य थियो हेरिटेज सेन्टर एण्ड एरोस्पेस म्युजियम

वास्तवमा वैँगलोर शहरका केही विशेषता रहेछन् । हवाई सुरक्षा सम्बन्धित ऐतिहासिक केन्द्र रहेछ । मध्य शहरमा रहेको धावनमार्ग लाई अहिले यही प्रयोजनका लागि प्रयोग गरिएको रहेछ । बैँगलोरमा १ करोड २५ लाख जनसंख्याको आवादी रहेछ । अहिले यो आईटी सम्बन्धित व्यापार व्यवसायको केन्द्र भएकाले यसलाई पूर्वको सिलिकन भ्याली पनि भन्दा रहेछन् ।

सँग्रहालयमा नेपालका राजारानी शीर्षकमा एक बृहत तस्वीर पनि राखिएको रहेछ । तस्वीरमा सन् १९६५ भनेर मिति पनि लेखिएको रहेछ । यो म जन्मेको साल भएकाले राजा महेन्द्र होलान् भनेर अनुमान लगाएँ । जे जस्तो भए नि राजा भएको वेला नेपालको शान अर्कै थियो ।

लक्ष्मीले सही थापे-

इतिहासलाई कसैले परिवर्तन गर्न सक्दैन । आखिर अहिले बङ्गलुरु भने पनि बैङ्गलोरको दशकौँको इतिहास कहाँ मेटिन्छ र ?

सङ्ग्रहालय पश्चात जीवन कला अर्थात् आर्ट अफ लिभिङका गुरु रविशंकरको आश्रममा गयौँ । नीतु र निलाशासँग रीता र मेरो पहिलो पटक भेट भएको थियो । निलाशा भर्खर पाँच वर्षमा हिँड्दै रहिछ । आफन्त भने पछि झ्याम्मिने । लक्ष्मीले गाडी चलाएका थिए । नीतु अगाडिको सीटमा थिईन् । रीता र म पछाडि । निलाशा उसकी मम्मीसँग अगाडि गइन । हामीसँगै जमेर बसी । ऊ सँग गफ गर्न पनि रमाइलो भयो । उसले नाताको गन्जागोल औल्याउँदै मलाई देखाएर भनी-

ठूलो बाबा हो कि भिनाजु हो ?”

भिनाजु नै हो । यसै पनि मेरा सालीहरु कम छन् ।

मैले अरूलाई मौकै नदिइ उत्तर दिएँ । उसले सबैभन्दा कान्छी सालीको उपमा पनि पाई । यो प्रसंगले हामी सबैलाई हँसायो ।

रविशंकर गुरुको आश्रम बैँगलोर को शान रहेछ । अन्तर्राष्ट्रिय ध्यान केन्द्र, आवासीय प्रशिक्षण, जैविक तरकारी उत्पादन आदिको आकर्षण । सयौँ हेक्टरमा फैलिएको परिसर । हरियालीको खानी । वर्षातको पानी संकलन गर्ने पोखरीहरु पनि देखिए ।  अहिले निर्माणाधीन मेट्रो रेल आश्रमको प्रवेशद्वारसम्म नै पुग्ने रहेछ । ध्यान केन्द्रमा केही बेर ध्यान गरेर हामी फर्कियौँ । बेलुका इन्दिरानगरको शाकाहारी रेष्टुरेन्टमा हाम्रो भोजन भयो । एक दिनमा सालाखाला तीन हजार नरनारी यो आश्रम घुम्न आउने तथ्य जानकारी भयो।  

अर्को दिन हामी बैँगलोरको अर्को शान इस्कोन मन्दिर पुग्यौँ । रामकृष्ण मिशनले सञ्चालन गरेको यो मन्दिर अर्को नमूना दर्शनीय स्थल रहेछ । हरे राम हरे कृष्ण जप्दै १०८ पटक विशेष किसिमले विछ्याइएका शिलामा पाउ राखेर मन्दिर दर्शन गर्नुको नयाँ अनुभव बटुलियो । अति नै सफा र व्यवस्थित । फूल चढाउने, प्रसाद संकलन गर्ने र फोहोरमैला व्यवस्थापन गर्ने यी तीन विषयमा ध्यान दिए मन्दिरलाई साँच्चै पवित्रस्थल हो भनेर स्थापित गर्न कठिन छैन भन्ने इस्कोन मन्दिरले जनायो । पछि खोजेँ-इस्कोनको अर्थ दी इन्टरनेशनल सोसाइटी फर कृष्ण कन्सियसनेस रहेछ ।

एकातिर इलेक्ट्रोनिक शहरको शान छ अर्कोतिर आस्थाका केन्द्रहरुको लोकप्रियता छ । यी सबै केही दशकका सोच र मिहिनेतका फल हुन् । बैँगलोर शहरभित्रको खुला मैदान र रूखबिरुवाको बाक्लो उपस्थिति त झन् लोभ लाग्दो नै रहेछ । मान्छेले आँटे के हुँदैन ?

दीक्षाको पछाडि भिर्ने झोलाको किनमेल बाँकी नै थियो । समय भने अन्तिम दिनको विहान मात्र उब्रेको। होटलको आगन्तुक कक्षमा सूचना संकलन गरेर यमजी रोडको गरुडा मल पुग्यौँ । तर त्यो ११ बजेभन्दा अगाडि खुल्दो रहेनछ । कसैले त्यसको नजिकै सिटी सेन्ट्रल मल जाने सुझाए । त्यहाँ पनि गयौँ । पार लागेन । यसैले उही टेम्पोवालाको सहयोग लिएर झोला पाइने पसलमा जाने सल्लाह भयो । सिटी सेन्ट्रलको अग्रभागमा एउटा कफी पसल भने खुला रहेछ । मैले एक अमेरिकानो कफी किने । मल कति बजे खुल्छभन्ने कुरा कफीवाली केटीलाई पनि थाहा रहेनछ । उसले छेउको एक सुरक्षाकर्मीलाई सोध्ने सुझाई ।

यो मल कति बजे खुल्छ भाइ?”

मंगोलियन अनुहार भएको र नेपालकै राई लिम्बू जस्तो लागेकोले अँध्यारोमा झट्टी हाने । सिट्रसमा पनि ब्रेकफास्टको व्यवस्थापन सम्हाल्ने मंगोलियन मूलकी एक सेविका थिईन् । उनलाई यो सिद्धान्त प्रयोग गर्दा भने म अनुत्तिर्ण भएको थिएँ ।

ऊ भने एकाएक मुस्कुरायो ।

एकछिनमा खुल्छ ।

मैले उसलाई पाँचऔले अभिवादन अर्थात् हाई-फाइभ दिएर रंगमञ्चमा थप रंग घोलेँ ।

नेपालमा घर कहाँ हो ?”

पूर्व ।

र्व कहाँ ?”

पाँचथर ।

पाँचथर कहाँ ?”

आङसराङ ।

आङसराङ र म जन्मेको स्याब्रुम्बा गाउँपालिकाको बीचमा यासोक मात्र छ । हाम्रो भूगोल पनि एउटै परेछ । 

मैले फेरि पाँचऔंले अभिवादन गरेँ ।

तिमी सुब्बा हो ?”

हो ।

थेन वातुवे हो लुङ्गा ?

ऊ मुस्कुरायो । उसले फेरि मेरो अभिवादन पायो । यसरी मेरो हाइफाइभले सिद्धान्तकै रूप धारण गर्‍यो ।

मैले एकछिन उसको कामका बारेमा कुरा गरेँ । महिनाको १०,००० भारु पाउँदो रहेछ । उस्का एक आफन्त उनीहरुका नाइके रहेछन् । खाना डेराबाटै ल्याउँदा रहेछन् । तर उसको भनाइ अनुसार अब ऊ केही महिना पछि मलेशिया जाने दाउमा रहेछ । मैले कफीवालीलाई पनि तलबको बारेमा सोधेको थिएँ । उनीहरु जस्ता नवप्रवेशीले भारु ६,००० पाउँदा रहेछन् । यस हिसाबले सुब्बा भाइको तलब थोरै लागेन । यसले वैदेशिक रोजगारीको विषयमा मलेशियाका राजदूतले भने झैँ नेपालीहरुको मलेशिया मोह र सरकारको रबैयाका बारेमा केही सूचना प्रदान अवश्य गर्‍यो ।    

फर्कंदा नेपाल एयरलाइन्सको उडान समयमा नै भएको पाइयो । हामी केम्पेगौडा अन्तर्राष्ट्रिय हवाई अड्डामा पनि एउटा झ्याउलोका शिकार भयौँ । अध्यागमनमा डोमेस्टक अर्थात् अन्तर्राज्यीय कक्षतिर लागेछौँ । रीता महिला जाँच कक्षतिर लागिन म पुरुषतिर । मैले ट्रेमा सामान राखेँ । त्यसमा कसैले छोडेको गाडीको एउटा चाबी थियो । मैले त्यो चाबीको बारेमा केही सोचिन । तर जब मलाई रोकियो । मैले मेरा सबै सामान ल्याएँछु तर आफ्नो चाबी भने संकलन गर्न बिर्सेछु ।

म हुस्सु दण्डको भागी भएर फर्किँदा परबाट सुरक्षाकर्मी र त्यसपछि अर्को यात्रुले मलाई लक्षित गरेर भनेका थिए-आपका चाबी छुट गया ।

वो मेरा नही है ।

मैले त्यही बेवारिसे गाडीको चाबी भन्ठानें तर वास्तवमा उनीहरु मेरो चाबीको बारेमा भन्दै रहेछन्  । पछि अन्तर्राष्ट्रिय कक्षमा आएर रीतासँग भेट भएपछि पो म झसंग भएँ । फेरि फर्केर लम्किँदै गएँ । सुरक्षाकर्मीले मलाई दिएको हुस्सुको पगरी गुथेर चाबी लिएँ ।

नेपाल एयरलाइन्सको उडानमा फेरि गाँसमा ढुंगो लाग्ने काम भयो । पछाडिका यात्रुहरुलाई हाम्रै लहरदेखि खाना वितरण शुरू भएको थियो । तर परिचारिकाले घोषणा गरिन-

हामीसँग शाकाहारी मात्रै छ ।

किन नि ?”

हजुरहरुले पहिला नै खबर गरेको भए मांशाहारी परिकारको व्यवस्था हुन सक्थ्यो ।
थाइल्याण्डमा बस्दा त्यहाँ आलुभन्दा कुखुराको मासु सस्तो पाएर हामीलाई आश्चर्य लागेको थियो । थाई एयरवेजमा कहिलेकहीं माछा र कुखुराको मासुको मात्र परिकार छ, शाकाहारी छैन भन्ने सुनिएको थियो । तर हाम्रो ध्वजावाहकमा यसको विपरीत । यसको अर्थशास्त्र वा मनोविज्ञानतिर लाग्नुभन्दा चुपचापे नीति अपनाएर म केही बेरमा आफ्नै मुलुकमा पुगेर गर्ने कामको कल्पनामा लागेँ ।

पौष १०, २०७५
नेपाल विकास अनुसन्धान प्रतिष्ठान
पुल्चोक, ललितपुर   

No comments:

Post a Comment